Home

Liebherr vriezer temperatuur loopt op

Ik heb een hoge Liebherr premium no-frost vriezer staan, de GSN 3326-26A (dus een hoog model met anti-frost gedeelte bovenin, zie afbeelding hieronder) Alleen deze heeft een probleem met zijn temperatuur. Eens in de zoveel tijd koelt hij slecht. Hij blijft dan opeens steken op -10 (ipv -18) en wordt dan langzaam warmer Onze vriezer stond op -8 vanmorgen en daarop heb ik hem op super frost gezet waarna de temperatuur weer omlaag ging. Vervolgens weer op normaal gezet en de temp. blijft nu op -18. Nu blijft de motor continu draaien wat ook niet de bedoeling is. Is iemand bekend met dit euvel ? De machine is nu 11 jaar oud. Vraag: monteur erbij of een nieuwe aanschaffen -18°C in de vriezer. De ideale temperatuur voor je vriezer is -18°C. Het is bij alle Liebherr vriezers mogelijk om het apparaat kouder in te stellen, maar dit is in principe niet nodig. Een lagere temperatuur zorgt er niet of nauwelijks voor dat voedsel langer houdbaar blijft, maar elke graad lager zorgt wel voor een hogere energierekening

Ben in het bezit van een vrieskast, Merk Liebherr Type Comfort Typenr 361364 Servicenr 9973078-00 Heb het volgende probleem. Ondanks dat de instelknop op 0,5 staat is de temperatuur gezakt naar -32. Tevens knippert het lampje 'alarm'. Het gaat in de frequentie van 1* knipperen van temperatuur -32 4* knipperen alar Beste,ik heb een liebherr GNP3013,mijn ventilator van de nofrost vermoed ik blijft constant draaien,een hele dag door,als ik deur open doe stopt deze van draaien en vanaf deze dicht is terug constant aan,een hele dag op dag door.temperatuur is 18 graden Ook bij temperaturen onder +10 ºC zal een Liebherr diepvriezer uw levensmiddelen blijven conserveren. Bij deze lage omgevingstemperaturen is het echter wel mogelijk, dat zich op de buitenzijde van de diepvrieskast condens vormt Alle Liebherr diepvrieskasten zijn geproduceerd voor klimaatklasse SN-T. Dit wil zeggen dat zij geschikt zijn voor omgevingstemperaturen tussen +10 en +43 ºC. Binnen deze temperatuurrange voldoen zij aan alle in de brochure vermelde specificaties, zoals het opgegeven energieverbruik

Hallo Ik heb hier een probleem met de diepvriezer van het merk liebherr Het is gekomen om dat de deur niet helemaal dicht was Toen kwam alarm melding dat het temperatuur te laag was als ik de deur weer dicht doe dan is het normaal dat het kan horen dat je een Veelilato kan horen en als je dan de deur weer opendoet dan houdt de Veelilato weer op als je de deur weer dicht doe gaat hij weer lopen en dat is nu het geval niet meer de pomp loopt wel maar als hij de temperatuur weer om. Momenteel is hij volledig op temperatuur (-18°) Het verbruik is nu gezakt naar 56 Watt. Ik heb wel gemerkt, dat als ik de lege diepvries open en dan weer sluit hij aan de bovenste scharnier 20 sec. sist. Daarna is alles normaal. Het bakje op de compressor blijft wel droog. Hoe het nu verder zal gaan is afwachten. Bedankt voor je goede info. Gr. The De vriezers van Liebherr bieden perfecte koelprestaties en voldoen aan de strengste eisen. De interne temperatuur kan exact tussen de -14°C en -28°C worden ingesteld. Premium materialen, geoptimaliseerde, hoogwaardige componenten en eersteklas vakmanschap waarborgen een lange levensduur en optimale bewaaromstandigheden voor uw ingevroren producten

vriezer blijft niet op temperatuur. de V@nep.invalid Willem de V. 11/8/09 1:37 AM. Ik heb een Liebherr GNP 3376 . sinds vorige week toen ik 10 kg wilde invriezen loopt de temp steeds op. met alleen SuperFrost redt hij het ook niet de DuraFreeze moet ook aanstaan. Dus ik heb nu een diepvries die op -28 graden staat Als je een apparaat hebt met SuperFrost, activeer die dan ongeveer 24 uur voor het ontdooien. Dit zal de temperatuur tijdelijk verlagen van de normale -18°C naar -32°C, waardoor de ingevroren producten nog kouder worden en minder snel zullen ontdooien. Zo krijg je bovendien meer tijd om de vriezer te ontdooien

Na de storing is je Liebherr vriezer automatisch weer ingeschakeld, en toont bij thuiskomst netjes -18°C. Maar het zou kunnen dat de temperatuur in je vriezer tijdens de storing boven de -9°C of zelfs boven het vriespunt is gekomen. Dit zou betekenen dat je de producten in je vriezer niet zomaar meer kunt consumeren vriezer blijft op -28 staan. Sinds enige dagen blijft de temperatuurindicator -28 aangeven. als wij de temperatuur instellen op bv -18 gaat hij gelijk in stappen van 1 graad terug naar -28. Hierdoor wordt wel alles super ingevroren, maar draait wel 24 uur per dag. Kan het zijn dat de thermosstaat nu stuk is Liebherr heeft gelukkig een grote keuze in apparaten die wel goed blijven functioneren bij lage temperaturen. Handig voor onverwarmde ruimtes! Klimaatklassen. Het is goed om eerst wat over de klimaatklassen uit te leggen. Elke koelkast of vriezer, of dit nu een Liebherr is of een ander merk, is ingedeeld in een klimaatklasse Discussion: vriezer blijft niet op temperatuur. (te oud om op te antwoorden) Willem de V. 2009-11-08 09:37:13 UTC. Permalink. Ik heb een Liebherr GNP 3376 . sinds vorige week toen ik 10 kg wilde invriezen loopt de temp steeds op. met alleen SuperFrost redt hij het ook niet de DuraFreeze moet ook aanstaan Heeft jouw vriezer of vrieskist een draaiknop om de temperatuur mee in te stellen? Dan kost het iets meer werk om zeker te weten dat hij is ingesteld op -18°C. Met een speciale thermometer voor koelkasten en vriezer meet je eenvoudig de temperatuur op. Leg de thermometer voor een paar uur tussen alle diepvriesproducten om een goede meting te krijgen

Alle Liebherr koel/vriescombinaties (met DuoCooling) en alle vrijstaande Liebherr diepvriezers zijn ontworpen om ook bij temperaturen onder +10°C goed te blijven werken. De innovaties van Liebherr lopen dus eigenlijk voor op de internationale normeringen De temperatuur in de binnenruimte wordt na een bepaalde be-drijfstijd op de ingestelde waarde ingesteld. Wanneer op het display F3 v erschijnt, is er sprake van een storni g. Neem in dat geval contact op met de technische dienst. NL 1 3 4 2 5 1 Temperatuurdisplay (display) 2 Temperatuurinsteltoets 3 Aan/Uit-toets 4 SuperFrost-toets 5 Alarm-toet Invriezen. Het klinkt vreemd na bovenstaand verhaal, maar invriezen zorgt ervoor dat brood langer vers blijft. Als de temperatuur laag genoeg is (-18°C) bevriest het water in het brood en kunnen de moleculen zich nauwelijks meer bewegen. Het hele verouderingsproces wordt hiermee nagenoeg stilgelegd

Liebherr vriezer temperatuur problemen

De temperaturen van het koel- en vriesgedeelte stel je apart van elkaar in. Handig, als je bijvoorbeeld voor langere tijd op vakantie gaat zet je de koelkast gewoon uit terwijl de vriezer het blijft doen. In de Liebherr CN 3915-20 koel-vriescombinatie heb je voldoende ruimte voor de etenswaren van 3 tot 4 personen De Liebherr GNP 2756 Premium is een vrieskast met NoFrost. NoFrost Voor een lang aanhoudende versheid bieden de NoFrost-apparaten van Liebherr koelvermogen in professionele kwaliteit. De levensmiddelen worden met gekoelde circulatielucht ingevroren en de luchtvochtigheid wordt afgevoerd. Daardoor blijft het vriesgedeelte altijd ijsvrij en op de. Het gaat om een vriezer/kast van Liebherr. Het is een type premium. De juiste nummers heb ik niet. Het apparaat blijft continu doorlopen. De ledjes van de temperatuur wijzer staat op -32 graden. De digitale thermometer staat op -20 graden. Ik dacht zelf dat het gas er af is. Maar vind het alleen zo vreemd dat de temperatuuraanwijzer op -32 staat Mijn diepvries geeft periodiek temperatuur alarm. Al enige tijd steeg de temperatuur soms naar ca. -14°C, echter na enige tijd ging hij vanzelf weer naar -18°C. Vandaag kwamen we thuis en stond hij op -7°C en de temperatuur ging niet omhoog. Volgens mij zit boven in het koellichaam en het lijkt ero Nu de vriezer op temperatuur is niet meer. wie weet wat er aan de hand is als onze vriezer liebherr GNP3376 steeds op - 28 graden vriest Gesteld op 24-11-2015 om 11:12. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Laat uw emailadres achter op deze site, zodat u op de hoogte blijft

Hebben onze diepvries van Liebherr, type GP1466, ontdooit en weer opnieuw gestart. Staat al plus minus 12 uur op aan doch blijft knipperen waarbij hij slechts 2 knipperende streepjes vertoont. Geeft geen vries temperatuur aan, maar koelt wel. Welke temperatuur is echter niet te zien. Zodoende durven we er geen diepvriesproducten in te doen Op dit moment zijn we bezig met een verbouwing elders in huis. Wanneer dit klaar is, gaan we om een nieuwe vriezer. Geen Liebherr meer voor mij. Geantwoord op 14-7-2016 om 09:17. Waardeer dit antwoord (5) Misbruik melden; Ik heb een Liebherr diepvries comfort no frost Maar er flikkeren nu 2 lichtjes Eentje met de temperatuur en dan het rood. Ook bij temperaturen onder +10 ºC zal een Liebherr diepvriezer uw levensmiddelen blijven conserveren. Bij deze lage omgevingstemperaturen is het echter wel mogelijk, dat zich op de buitenzijde van de diepvrieskast condens vormt. Daarom is het advies om de kast op een vlonder te plaatsen zeker niet misplaatst Ontdooien is verleden tijd: De NoFrost-technologie van Liebherr levert uitstekende vriesprestaties voor professionele, langdurige versheid. De gekoelde luchtstroom vriest de producten in terwijl de luchtvochtigheid wordt afgevoerd, waardoor de vriezer ijsvrij blijft en rijpvorming op de voedingswaren uitblijft

Liebherr GNP 3376 no frost vriezer probleem KLUSIDEE

Voor een lang aanhoudende versheid bieden de NoFrost-apparaten van Liebherr koelvermogen in professionele kwaliteit. De levensmiddelen worden met gekoelde circulatielucht ingevroren en de luchtvochtigheid wordt afgevoerd. Daardoor blijft het vriesgedeelte altijd ijsvrij en op de levensmiddelen ontstaat geen rijp Speciaal hiervoor heeft Liebherr FrostControl ontwikkeld. Na een stroomonderbreking schakelt het apparaat automatisch in en meet direct de temperatuur in de vriezer. Deze hoogst bereikte temperatuur wordt in het display getoond zodat je altijd kunt controleren of het bewaarde voedsel nog geschikt is voor consumptie Liebherr diepvrieskast alarm blijft afgaan en temperatuur blijft knipperen. Gesteld op 19-6-2015 om 19:29. Reageer op deze vraag Misbruik melden. ik heb het zelfde maar krijg de temperatuur niet lager dan -7 graden terwijl de temperatuur 2 dagen terug nog -19 was. Kan geen oplossing bedenken ,wie geeft mij goede raad De Liebherr GN 2323-22 is een ruime, vrijstaande vrieskast met een inhoud van 185 liter. Dat maakt deze vriezer zeer geschikt voor huishoudens van 3 of 4 personen. Met de 6 vrieslades kies je zelf een indeling die bij je past

Wij moesten snel een nieuwe vriezer aanschaffen omdat de oude het begaf door de warme temperaturen. Gekozen voor Liebherr omdat deze bekend staat als een goed merk en tot op heden zijn naam waar gemaakt. Blijft goed op temperatuur, producten vriezen goed in. Even afwachten hoe deze vriezer het doet de komende zomer als de temperaturen weer oplopen Bezorgen & Afhalen IGN162421 LIEBHERR Bezorgen. Bezorgen is, tenzij anders vermeld, GRATIS op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Oude apparatuur Indien van tevoren aangegeven wordt bij de bezorging het oude apparaat, mits losgekoppeld en klaargezet, meegenomen.. Aflevering De goederen worden binnen bezorgd mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij. Voor onze gezondheid geldt het advies om de koelkast temperatuur in te stellen op 3 of 4 graden Celsius. Op deze temperaturen wordt de groei van bacteriën en schimmels het meest geremd. In dit KoelPedia artikel van Koelkasten.nl vertellen we meer over de koelkast temperatuur instellen en op welke plank je specifieke producten moet bewaren Deze Liebherr GNP 2313-22 is met een capaciteit van 185l en topklasse vrieskwaliteit de ideale vriezer om al jouw etenswaren te bewaren. In de vriezer heb je 6 laden tot je beschikking, genoeg ruimte om pizza's, diepvriesgroentes, ijs en andere producten te bewaren. Voor een lang aanhoudende versheid bieden de NoFrost-apparaten van Liebherr. De vriezer loopt nog steeds de display knettert op -2 graden ik heb een temperatuur meter in de vriezer gelegd en daar staat op -10 graden Ben dus benieuwd of hij nog hoger komt arie16 2 Mar 2008 Ik heb een fotootje van gemaakt van het type plaatje De temperatuur staat nu nog op -2 graden kijk maar naar de fot Voor Nederland: Voor technische vragen, over uw Liebherr , of het melden van.

De deksel blijft hierdoor soepel open- en dichtgaan. De Liebherr GT3032-23 is een vrieskist met 284 liter inhoud. Daarmee vul je maar liefst 8 volle shopper boodschappentassen mee. Plaats de vriezer gerust in je schuur, kelder of garage. Hij heeft namelijk een minimale omgevingstemperatuur van 15 graden Celsius De Liebherr IGS 1624 is een zuinige inbouw diepvrieskast met sleepdeur montagesysteem. De kast heeft vier vriesladen, invriesautomaat en digitale temperuuraanduiding. Het SmartFrost systeem kenmerkt zich door de gladde binnenwanden waardoor het reinigen en ontdooien sneller en makkelijker is Liebherr CBNes5775-20 Koelvriescombinatie. Superzuinig topmodel, rondom Edelstaal Deze 70 cm brede NoFrost koel/vriescombinatie met zelfsluitende deuren biedt verrassend veel netto inhoud. Het vriesdeel hoeft u nooit meer te ontdooien en staat niet in verbinding met het apart regelbare koeldeel. De 0°C BioFresh techniek zorgt voor langere.

Welke temperatuur op een vriezer of koelkast instellen

1. Het NoFrost vriesdeel hoeft u nooit meer handmatig te ontdooien en staat niet in verbinding met het koeldeel. Dankzij DuoCooling kunt u het koeldeel apart aan/uitschakelen, erg handig bij het schoonmaken en energiebesparend bij langere afwezigheid. De 2 groenteladen lopen op rolwieltjes en de verstelbare deurvakken met geharde glasbodem zijn vaatwasser bestendig
  2. Geschreven voor: Liebherr GNP3013-22. Algemene score. 8,0. Digitale aflezing goed zichtbaar. Genoeg alarm signalen voor te hoge temperatuur en als de deur te lang open staat. No frost dus geen ontdooien meer. En Liebherr beschikt over een klein warmte element op de ventilator die voorkomt dat deze vastvriest
  3. Bovendien kun je met Liebherr GX 823 in beide lades invriezen én bewaren. Geschikt voor schuur of garage (> -15°C) Alle diepvrieskisten en diepvrieskasten met FrostProtect zijn geschikt voor plaatsing in ruimtes met omgevingstemperaturen vanaf -15°C. Je kunt daarom jouw Liebherr GX 823 zonder zorgen plaatsen in je schuur of garage
  4. MONOLITH - Koelen, vriezen en wijnopslag in geheel nieuwe dimensies. De Monolith-inbouwapparatuur vormt het hoogtepunt van meer dan 60 jaar technische expertise en ervaring van Liebherr op het gebied van koelen, vriezen en wijnopslag. De Monolith is ruim en overtuigt met een exclusieve features. En stelt nieuwe normen in uw keuken
  5. Geschreven voor: Liebherr GP1486-21. Algemene score. 10,0. Mooi design, efficiënte indeling van ruimte waardoor ik 4 lade 's heb die heel prettig open en dicht gaan, mn ben ik blij dat de vrieskast nagenoeg geen geluid maakt! Pluspunten. mooi design. deur kan zowel links als rechtes. ruimte is efficiënt ingedeeld in 4 lades
  6. es beter behouden blijven. Wil je veel producten in één keer invriezen? Met CoolPlus voorkom je dat de warmte van alle boodschappen de temperatuur van de vriezer beïnvloedt
  7. goeie vriezer voor een redelijke prijs. Geschreven voor: Liebherr G 1223. Algemene score. 9,3. gebruiksgemak een 10,supermakkelijk te bedienen. vormgeving een 10, slank en sterk. duurzaamheid een 8, omdat er nog zuinigere modellen waren, maar als je het prijstechnisch berekend over 10 jaar, is dit de perfecte aankoop voor mij. Review criteria

Liebherr GNP 2713-24 Comfort vrieskast kopen? Bestel gemakkelijk op EP.nl met de hoogste service van onze lokale winkels bij jou in de buurt Dit deksel blijft altijd openstaan, zodat je met gemak jouw eten uit de vriezer kunt halen. Daarnaast is de vrieskist dankzij StopFrost zonder problemen kort achter elkaar te openen. De CFf 2080-20 heeft een inhoud van 353 liter en kan tot wel 15 kilo eten per dag invriezen. Op het display zie je wat de temperatuur in de vriezer is Bij een temperatuur van net boven 0°C en een ideale luchtvochtigheid behouden groente en fruit, vlees, vis en melkproducten hun gezonde vitaminen en smaak tot wel driemaal langer dan in het normale koeldeel. Zo blijft bijvoorbeeld kropsla in de BioFresh 13 dagen vers. Dat is maar liefst 8 dagen langer dan in het koelgedeelte

De Liebherr vrieskast GP 1476 is een zuinige en compacte oplossing in huis. Dit tafelmodel met een netto inhoud van 103 liter heeft een handige indeling en is geschikt om te plaatsen in ijskoude ruimtes tot -15°C. Zelden meer ontdooien. Met SmartFrost wordt de rijpvorming in het interieur en op de levensmiddelen sterk verminderd De onderste, minder hoge, lade gebruiken we voor het invriezen van kruiden. Erg handig. De ledlamp aan de bovenkant verlicht de inhoud van de laden goed. Ook in het donker kan je dus alles goed vinden. Het is daarnaast prettig dat je de vrieskast op superfrost kan inschakelen. De vriezer gaat dan de temperatuur verlagen tot en met -32 °C Deze diepvries van Liebherr is een ideale aanvulling voor elk huishouden dat graag de koelkast en de diepvries gescheiden houdt. Dankzij de zeer ruime lades kun je al je diepvriesboodschappen met gemak opbergen en sorteren. Je kunt zelfs extra ruimte creëren dankzij de Vario Space optie De Liebherr CFf 1870 is een zuinige vrieskist met balansdeksel en verlichting. Het StopFrost systeem vermindert ijsvorming op de verpakkingen en zorgt dat het deksel moeiteloos kan worden geopend. Bij plaatsing in een koudere ruimte voorkomt het warmewand systeem condensvorming De superzuinige Liebherr B 2830 is speciaal ontwikkeld voor het extra lang bewaren van grote hoeveelheden verse producten. Dankzij de constante temperatuur van 0°C en de regelbare luchtvochtigheid geeft dit model professionele bewaarmogelijkheden in de rondom gesloten laden.De relatieve luchtvochtigheid is in het volledige interieur naar wens in te stellen op Dry voor vlees, vis en zuivel of.

Bezorgen & Afhalen IG102421 LIEBHERR Bezorgen. Bezorgen is, tenzij anders vermeld, GRATIS op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Oude apparatuur Indien van tevoren aangegeven wordt bij de bezorging het oude apparaat, mits losgekoppeld en klaargezet, meegenomen.. Aflevering De goederen worden binnen bezorgd mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij. Beste vrieskast 2021. Deze Liebherr vriezer is volgens ons onderzoek de beste vrieskast die je momenteel kunt komen. De Liebherr GN 5275-21 is namelijk uitgerust met alles wat we in een diepvrieskast zoek, een A+++ energielabel, No Frost en een laag geluidsniveau (38 db). Een vrieskast A+++ is duurder in aankoop maar bespaart je geld op de. Liebherr GP 2733-21 Comfort vrieskast kopen? Bestel gemakkelijk op EP.nl met de hoogste service van onze lokale winkels bij jou in de buurt Liebherr GNP2313-22 Vrieskast. De Liebherr GNP2313-22 vries kast met 6 lade, het enigste nadeel is dat de bovenste la scheef afloopt. Voordeel dat de kast een piepje geeft wanneer de deur nog open staat .En een display met de temperatuur in de vries kast, wanneer de deur word geopend gaat de verlichting branden achter het display Zal De liebherr vrieskast gewoon blijven functioneren., zelfs tot - 15 graden. Dus dat was voor ons echt een pluspunt . Ook zoals de deur perongeluk open blijft staan, dan gaat er een alarm . Perfecte ladens . En makkelijk uitneembaar . Echt een aanrader . Wij hebben reeds eerder ook een liebherr gehad, maar na 25 jaar was die aan vervanging toe

Vriezer lage temperatuur en alarm lamp knippert KLUSIDEE

Liebherr Vrieskast handleiding - Gebruikershandleiding

Rood lampje op vriezer Rood lampje brand en vriezer blijft ontdooien terwijl er geen ijsvorming was Vriezer heeft nu een week uitgestaan en hij deed het een paar dagen daarna ging het lampje weer branden wie weet wat te doen De superzuinige Liebherr B 2830 is speciaal ontwikkeld voor het extra lang bewaren van grote hoeveelheden verse producten. Dankzij de constante temperatuur van 0°C en de regelbare luchtvochtigheid geeft dit model professionele bewaarmogelijkheden in de rondom gesloten laden. De relatieve luchtvochtigheid is in het volledige interieur naar wens in te stellen op Dry voor vlees, vis en zuivel of. De Liebherr GP1376 is een 55 cm. brede tafelmodel vrieskast met een inhoud van 103 liter, verdeeld over 4 vriesladen. De vriezer heeft energielabel E voor een zuinig verbruik. De indeling van de GP1376 is flexibel: de lades zijn uitneembaar voor hoge vrieswaren. Dankzij SuperFrost kan u super snel invriezen, hoeveelheid gestuurd De GN 4135 BluPerformance is een 70 cm brede diepvrieskast met 271 liter inhoud. Dankzij het NoFrost systeem hoeft u nooit meer te ontdooien, géén ijsvorming op de verpakkingen of in de laden. Met invriesautomaat, LED verlichting, statusindicator en variabele ruimte voor hoge verpakkingen. Energieklasse A++ Zodra het invriezen is voltooid, schakelt de SuperFrost automaat na maximaal 65 uur terug naar de normale werking en levert daarmee een energiezuinige bijdrage. Ook is de vrieskast voorzien van een deuralarm en kinderbeveiliging. Zo blijft de vrieskast altijd op de juiste temperatuur en wordt het onnodig opwarmen voorkomen.

Liebherr GP 1486 tafelmodel vrieskast lichte schade TAFELMODEL Met een energieklasse van A+++ een zeer zuinige vrieskast. Netto inhoud van 103 liter. Door de temperatuur weergave zie je altijd hoe koud het is in de vriezer. Mocht de temperatuur onverhoopt een keer oplopen, dan geeft de vriezer een temperatuuralarm af. Hij is uitgerust met een [ Liebherr GG 4060 Profiline vrieskast 382L. Art.Nr. L80GG4060-20. Netto inhoud 348L. Temperatuurbereik -14°C - -28°C. Afmetingen extern (bxdxh) 59,7 x 68 x 190cm. Netto gewicht 79kg. Compleet met 3 manden op vaste verdamperplaten. Energieverbruik per jaar 429kWh De Liebherr CNef 4845 is een D koel/vriescombinatie. De kastbrede BioCool groentelade loopt op rolwieltjes en de verstelbare deurvakken met glazen bodem zijn vaatwasser bestendig. Specificaties. Vriezer temperatuur (min)-26 °C Maximale temperatuur (in bedrijf) 43 ° Bezorgen & Afhalen IGN106421 LIEBHERR Bezorgen. Bezorgen is, tenzij anders vermeld, GRATIS op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Oude apparatuur Indien van tevoren aangegeven wordt bij de bezorging het oude apparaat, mits losgekoppeld en klaargezet, meegenomen.. Aflevering De goederen worden binnen bezorgd mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij.

Dit kan de volgende oorzaken hebben: De ingestelde temperatuur is te laag (minder dan 3 °C). De koelkast is te vol waardoor de lucht onvoldoende kan circuleren. Er ligt onverpakte bladgroente buiten de groentelade. De deur sluit niet goed. De ventilatieopeningen onder en boven de koelkast zijn verstopt. De vochtafvoer is verstopt Garantie IGS162421 LIEBHERR. Je krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie en service op de 'LIEBHERR IGS162421' als je deze bij Keukenloods.nl koopt. Dit is hetzelfde als bij een winkel met een fysieke showroom. In de garantieperiode wordt het product hersteld door de fabrikant/importeur. Ook winkels met een eigen technische dienst geven de.

Veelgestelde vragen Liebher

probleem met de diepvriezer van het merk liebherr

De Liebherr ICP 2924 inbouw koel-/vriescombinatie is compact van afmeting en bijzonder zuinig. U kunt tijdens langere afwezigheid of schoonmaken het koeldeel volledig uitschakelen, terwijl het vriesdeel normaal blijft functioneren. Houd groenten en fruit langer vers. Kwaliteitscontrole na stroomstoring. Supersnel invriezen Bestel de Liebherr GNP 2756-25 voordelig bij Bemmel & Kroon. Klanttevredenheid 9,1. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Laagste prijs garantie

Liebherr premium no-frost - Forum - Circuits Onlin

1. Liebherr inbouw. Als koel- en vriesspecialist biedt Liebherr een breed assortiment inbouwapparaten aan. Alle apparaten moeten voldoen aan strenge eisen op het gebied van hygiëne, temperatuur en versheid. De verschillende Liebherr producten bieden voor al je eisen en wensen de ideale oplossing
  2. Liebherr vrieskast GNP3306. Ik wil producten lang kunnen bewaren. Ik vindt een vriezer heerlijk maar heb een hekel aan ontdooien. Ik wil een heel energiezuinige vriezer. Ik weet niet te kiezen tussen een vrieskist en een vrieskast. Wat zijn de voor en nadelen? Waar moet ik op letten als ik een vriezer aanschaf
  3. g op de verpakkingen of in de laden.SuperFrost automaatDoor de SuperFrost automaat wordt invriezen een eenvoudig en energiezuinig.
  4. Op jacht naar een waardige vervanger voor onze (nog steeds goed functionerende!) Liebherr GSP2226 van 18 jaar oud kwamen we op deze vrieskast uit. Omdat we graag een NoFrost kast wilden met ongeveer dezelfde inhoud, een digitale temperatuuraanduiding en met verlichting bleef alleen deze vrieskast over in de prijsklasse waarin we op zoek waren
  5. Liebherr Liebherr Diepvriezer GNP1913-22 Diepvriezer GNP1913-22 Diepvriezer GNP1913-22 De Liebherr GNP 1913 is een energiezuinige diepvrieskast met 149 liter netto inhoud. Met invriesautomaat, temperatuur- en deuralarm en variabele ruimte voor hoge verpakkingen

Liebherr is, als het gaat om koelen en vriezen, het beste wat er op de markt te krijgen is. En niet alleen daarom levert Vink Witgoed het merk al 30 jaar. Liebherr is een echte specialist die zich, sinds de oprichting, uitsluitend bezighoudt met koel -en vriesapparatuur. Een familiebedrijf dat apparatuur levert uit drie fabrieken over de hele. Liebherr Liebherr Diepvriezer GNP1066-21 Diepvriezer GNP1066-21 Diepvriezer GNP1066-21 Nooit meer ontdooien De Liebherr GN 1066 is een tafelmodel diepvrieskast met 99 liter netto inhoud. Dankzij het NoFrost-systeem hoeft u nooit meer te ontdooien en vindt u geen ijsvorming op de verpakkingen of in de laden

Vriezers - Liebher

Wehkamp. De Liebherr vrieskast GP 1476 is een zuinige en compacte oplossing in huis. Dit tafelmodel met een netto inhoud van 103 liter heeft een handige indeling en is geschikt om te plaatsen in ijskoude ruimtes tot -15°C.Zelden meer ontdooienMet SmartFrost wordt de rijpvorming in het interieur en op de levensmiddelen sterk verminderd Liebherr Vrieskast. Artikelnummer: GP1213. Levertijd: 2-3 werkdagen, indien voorradig bij de leverancier. Inhoud 98 liter. Elektronische temperatuurregeling. 3 Vrieslades. Temperatuuraanduiding. Draairichting deur rechtsom (Draairichting verwisselbaar) Energieklasse A++ Beschrijving. Liebherr Koelkast met diepvries CN 3915 Comfort. NoFrost. Voor een lang aanhoudende versheid bieden de NoFrost-apparaten van Liebherr koelvermogen in professionele kwaliteit. De levensmiddelen worden met gekoelde circulatielucht ingevroren en de luchtvochtigheid wordt afgevoerd. Daardoor blijft het vriesgedeelte altijd ijsvrij en. Beschrijving. Liebherr Koelkast met diepvries CN 3515 Comfort. NoFrost. Voor een lang aanhoudende versheid bieden de NoFrost-apparaten van Liebherr koelvermogen in professionele kwaliteit. De levensmiddelen worden met gekoelde circulatielucht ingevroren en de luchtvochtigheid wordt afgevoerd. Daardoor blijft het vriesgedeelte altijd ijsvrij en. Liebherr GGv 5810 Vrieskast Vriezer 547 liter 230V Horeca. Nieuw vrieskast vriezer merk: liebherr type: ggv 5810 nooit meer ontdooien de liebherr ggv 5810 is een energiezuinige nofrost diepvrieskast gn 1/1. De temperatuur is nauwkeurig in te stellen tussen de -14°c en -28°c. De draagroosters zijn op diverse hoogtes v

vriezer blijft niet op temperatuur - Google Group

Bel of mail ons voor de actuele voorraad en prijzen. Al onze apparatuur wordt geleverd met garantie en wordt gratis thuisbezorgd in heel Nederland. Productomschrijving. In de vrijstaande Liebherr GP 2433-20 vrieskast heb je de beschikking over 190 liter vriesruimte. Bij het openen van de deur zie je direct wat zich nog in de 6 vrieslades bevindt Deze Liebherr GNP 2313-22 is met een capaciteit van 185l en topklasse vrieskwaliteit de ideale vriezer om al jouw etenswaren te bewaren. In de vriezer heb je 6 laden tot je beschikking, genoeg ruimte om pizza's, diepvriesgroentes, ijs en andere producten te bewaren De Liebherr CNel 4213 koel-vriescombinatie heeft een netto inhoud van 300 liter. Daarvan neemt het koelgedeelte 166 liter in en het vriesgedeelte 135 liter. De koel-vriescombinatie is 186,1 cm hoog en heeft een breedte van 60 cm, met een diepte van 65,5 cm. Deze koel-vriescombinatie heeft energielabel E. Het apparaat is voorzien van no frost zodat je het vriesgedeelte nooit hoeft te ontdooien Liebherr Liebherr Diepvries GNP3056-24 Diepvries GNP3056-24 Diepvries GNP3056-24 Verlichte vriesladen De Liebherr GNP 3056 is een 60 cm brede en energiezuinige diepvrieskast met 269 liter inhoud. Premium model met LED verlichting, tiptoetsbediening, 2 koude accu's en tijdgestuurde invriesautomaat

De beste manier om een vriezer te ontdooien - FreshMA

1. Hoe lang blijft ingevroren eten goed bij een stroomuitval
  2. Vriezer blijft op -28 staan - Forum - Koelkasten
  3. Een vriezer of koelkast in een onverwarmde ruimte plaatsen
  4. vriezer blijft niet op temperatuur - nl
  5. Op welke temperatuur stel je een vriezer in? - Coolblue
  6. Een koel/vriescombinatie of vriezer in een - Liebher

Brood bewaren, in de trommel of in de vriezer? - FreshMA

1. Hoe kan ik het waarschuwingssignaal voor hoge temperatuur
  2. Liebherr Energiezuinig, ruim en nooit meer ontdooien
  3. Liebherr GNP 1066-21 - Coolblue - Voor 23
  4. Liebherr CN 3915-21 kopen? - elektrotechniek365