Home

PostNL klachten Facebook

Postnl klachten over bezorgen - Posts Faceboo

  1. Postnl klachten over bezorgen, Der Oltenwiede. 797 likes. Klachtenloket waar u en uw klacht serieus worden genomen. Let op, dit is NIET het bedrijf..
  2. PostNL. 99,413 likes · 1,641 talking about this · 53 were here. Welkom bij PostNL! Je kunt hier 24/7 terecht met al je post- en pakketvragen. Heb je een vraag over een pakket, stuur dan de barcode..
  3. PostNL. 99.666 vind-ik-leuks · 1.612 personen praten hierover · 54 waren hier. Welkom bij PostNL! Je kunt hier 24/7 terecht met al je post- en..
  4. KLACHT; PostNL wordt ingehuurd door... - Wiep Klaas Smits | Facebook. aan. KLACHT; PostNL wordt ingehuurd door Ikea om een zending met pakketdienst te versturen en om onverklaarbare reden deelt PostNL dit op in 1 colli Pakketdienst, en 1 colli Extra@Home (voorheen vracht). Extra@home legt de schuld bij Pakket, en Pakket snapt ook niet waarom de.
  5. Verkeerd bezorgd. Geen of te weinig postzegels geplakt. Phishing of fraude melden. Klacht over bezorger. Probleem met of klacht over PostNL Webshop. Klacht indienen. Status lopende vraag of klacht. Post niet (helemaal) doorgestuurd. Probleem met oranje brievenbus of pakketautomaat

Dat zijn flinke pakketten: zwembadjes, fietsen, tuinsets enzo. En voor vaderdag zijn de bbq's natuurlijk niet aan te slepen [lacht]. Zelf doe ik vooral keukenapparatuur en witgoed. Ik werk bij een onderdeel van PostNL waar we niet alleen bezorgen, maar ook monteren én installeren. Veel mensen hebben geen idee dat PostNL dit ook doet De klacht PostNL heeft kennelijk onlangs een nieuw verbeterd digitaal systeem rond pakketbezorging ingevoerd tel. bereikbaarheid en mail verruild voor chat, facebook en twitter!!! Wat een armzalige verbetering, die ook nog niet eens blijkt te werken. Shame on you, incapabel management van PostNL Dan vindt u hier ook onze andere contactopties als bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen. Uiteraard wil ik u ook via Klachtenkompas graag verder helpen

PostNL-bezorger laat ravage achter bij pakketbezorging

6.977 consumenten hebben PostNL al beoordeeld. Jouw feedback is van grote waarde voor andere consumenten De klacht Moet ineens mijn adres laten controleren via mijn bankgegevens anders kan ik mijn pakket niet naar een postnl punt laten sturen. Dat slaat nergens op dus nu komt de bezorger steeds voor niets aan de deur. Ik woon hier al 13 jaar hoe verzinnen ze het weer. De oplossing Weer normale bezorgings optie zonder naar mijn bankgegevens te moeten Nou mijn klacht: PostNL Extra@home service heeft gisteren contact opgenomen om een leveringsafspraak te maken. Dat moest dus vandaag woensdag 12-11. Gevraagd of ik hier serieus een hele dag vrij voor.. De bezorging van PostNL pakketten wordt gedaan door iemand - we weten niet wie - die niet aanbelt (eerdere ervaring) maar aan de deur morrelt of die open is en het pakket dan naar binnen gooit. Of die een pakket in de regen legt en geen afleverbewijs in de brievenbus stopt

PostNL - Home Faceboo

Opnieuw moet ik helaas een klacht... - Jeannette Meijer | Facebook. to. Opnieuw moet ik helaas een klacht indienen over dezelfde PostNL-bezorger. Ik was in de tuin van mijn hoekwoning met - om de bel te horen als uw bezorger aanbelde - alle deuren open en voor de zekerheid een briefje voor de bezorger op de deur Probleem of klacht; Portokosten; PostNL-punten; Tarieven en postzegels; Niet thuis bij bezorging; Buitenland (versturen of ontvangen) Algemene bezorgdagen en -tijden; PostNL-account; Doorsturen; Advies en opties bij versturen; Actuele internationale vertragingen; Zelf iets retour sturen; Postbus; PostNL Webshop en Collect Club; Mijn Post; Overlijden; Over onze klantenservic Hierbij wil ik een klacht melden over PostNL : Ik heb in het begin van maand mei 2021 een retour gedaan naar T-mobile. k ben hier het verzendbewijs van kwijt en T-mobile wil graag het bewijs zien va

De klacht Voor de zoveelste keer pakket zoekgeraakt bij PostNL. Bij contact opnemen verwijzen ze naar de afzender, omdat dit wettelijk zo schijnt te zijn. Slappe hap, omdat er door middel van de track & trace precies is te zien bij welke stap het mis gaat. De oplossing Het zou fijn zijn als PostNL toegeeft dat hun zelf pakketten kwijt raken Ik raad u aan ook de afzender te informeren over uw klacht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservic

PostNL - Startpagina Faceboo

  1. De klacht Postnl rekent via IMEC inklaringskosten voor een pakket vanuit Spanje. Bij contact met de klantenservice wordt geclaimd dat het pakket uit China komt, terwijl de tracking duidelijk aangeeft dat het vanuit Spanje verstuurd is
  2. Gewenste Oplossing: Als ik de inklaringskosten niet hoef te betalen. Bericht van Robin van Klacht.nl. 2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht. Bericht van Robin van Klacht.nl. 2 uur geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen. Bericht van Robin van Klacht.nl
  3. Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Postnl, bezoek het Facebook account van Postnl en stel direct jouw vraag. Via het contactformulier op de website kun je een vraag of een klacht achterlaten. Je kunt PostNL natuurlijk ook per post bereiken. Het adres is Postbus 19100 2500 CC Den Haag
  4. Als deze gegevens niet kloppen kunt u online bezwaar indienen tegen deze kosten via postnl.nl/bezwaar. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservic

KLACHT; PostNL wordt ingehuurd door - Wiep - Faceboo

PostNL België/Belgique, Mechelen, Belgium. 7,631 likes · 75 talking about this. Welkom bij PostNL België! Webcare: maandag tot en met zaterdag van 08u -.. LS , Ik heb eerder mijn klacht telefonisch gemeld vanwege het feit dat vorige week de postbezorger 2 pakketjes in een open schuur heeft achter gelaten.. Aangezien de deur gewoon open was , zijn.. Jouw postzaken regel je snel en eenvoudig online. Vind alle informatie over pakketten, tarieven, postcodes en actuele aanbiedingen van PostNL. Ook zakelijk Het is erg vervelend als er iets mis gaat bij het ontvangen of versturen van je pakket of post. Helaas gaat de bezorging van PostNL vaak fout! PostNL gaat niet altijd even goed om met de klachten van de consument en daarom helpen wij je daar graag mee. Heb je zelf een PostNL klacht over bezorgen en wil je dat hij opgelost wordt? Lees dan hier hoe je dat het best kunt doen

Marmot Dames Rowan Hoody (Deep Teal Heather) Sweatshirt

Probleem of klacht PostN

  1. Geen enkel ander bedrijf zorgt voor zoveel klachten als PostNL en dat moet anders'', stelt de Consumentenbond. Economieredactie 26 mrt. 2019 Laatste update: 27-03-19, 10:11 Facebook
  2. Op social media regent het al tijden klachten over de pakketbezorging door PostNL. Pakjes raken zoek, worden niet aangeboden en er komen zelfs klachten binnen over pakketten die te koop worden aangeboden op marktplaats. De Consumentenbond wil nu met PostNL in gesprek gaan om te horen wat het bedrijf gaat doen aan de enorme klachtenregen
  3. Ook uw telefoonnummer of e-mailadres kunnen gevraagd worden. U kunt telefonisch contact opnemen met PostNL door te bellen naar de PostNL helpdesk (088 22 55 623). Wilt u PostNL spreken omdat u een vraag heeft over een verzending of bezorging of wellicht een klacht indienen, dan moet u ook de onderstaande gegevens bij de hand hebben
  4. 1.263 consumenten hebben PostNL België al beoordeeld. Jouw feedback is van grote waarde voor andere consumenten

Jammer van de slechte klacht afhandeling van PostNL. Groot pakket laten versturen ivm geen passend vervoer. Bezorger zegt langs geweest te zijn (ik was echt thuis) geen briefje in de bus (dat was hij zeker vergeten), blijkbaar geen 2e bezorging? Klacht half beantwoord en bij aanvullende klacht wordt aangegeven dat er geen 2e bezorging mogelijk is bedrijf facebook Klacht postnl Meest gelezen. 1.4K . 14 juli, 2021. Adriaan is er niks bij: Twitter blijft zich ver... Lees meer . 6.9K . 18 juli, 2021. 8 momenten dat de doktersassistent ff moet dimmen Lees meer . The Best Social Jobs . Social Media. Ondertussen klacht neergelegd bij PostNL via Facebook, zouden mail sturen naar depot in Leeuwarden maar nog niets van gehoord. Geen mail geen telefoontje, niets. De oplossing Dat het pakket alsnog bezorgd wordt!! Het bevat etenswaar en spullen voor ons huwelijk!

facebook, Klacht, postnl 3 oktober, 2017 Door: Jasper Schilder 1 minuut lezen Laura zoekt social media voor haar klacht, maar krijgt ook heel veel social media terug over haar klacht.. 1. Want dit is er aan de hand. 2. En ze is er niet van gediend. 3. Of het. De klacht Ik heb bericht via Royal mail dat mijn pakketje verder verzorgt wordt door post.nl. Mijn pakketje, 2 muzieksingles wordt al sinds 06-07 vastgehouden bij bva imec. Ik heb talloze mails daar naartoe gestuurd maar deze arrogante lieden reageren niet. Ik vind dat dit aan de kaak gesteld moet worden Klacht indienen PostNL, hoe doe je dat? Een klacht indienen PostNL is eenvoudig te doen. Je kunt bellen, je kunt mailen, je kunt chatten. In deze blog leg ik uit waar de meeste klachten over gaan. Bekijk hoe jij een klacht PostNL indienen kunt! Klik hier! Het doel is wel echt te kijken naar hoe ik klachten kan oplossen

Icebreaker Dames Oasis LS Half Zip (Largo/ Ice Blue

Majanca Borkent. to. PostNL. 2 hrs ·. PostNL ik word nu toch wel (een beetje) BOOS Voor de zoveelste keer wordt mijn post NIET op mijn adres bezorgd maar elders anders. De andere pakketten zijn gelukkig door eerlijke mensen bij mij aan de deur geweest, maar het kan ook anders aflopen. Hopelijk wordt dit pakket ook eerlijk bij mij afgegeven Mijn Klacht: Mijn pakket is sinds 2 juli in NL, op locatie NLHAGI, bij navraag is er bij POSTNL niks bekend en kan het tracking nummer niet eens achterhaald worden. Dankzij POSTNL is mijn pakket uit USA dus vermist. Gewenste Oplossing: Een fatsoenlijk antwoord zou fijn zijn, niet simpelweg 'dit nummer kennen we niet, dus we doen er niks mee'

Te veel klachten over pakketbezorging PostNL. Niet ontvangen, beschadigd of zoek geraakt. Het regent bij de Consumentenbond klachten over de bezorging van pakketten van PostNL. Geen enkel ander bedrijf zorgt voor zoveel klachten als PostNL en dat moet anders, stelt de Consumentenbond. Volgens de bond wordt er al jaren geklaagd over het. Volgens de bond klagen consumenten al jaren steen en been over PostNL. 'Op Klachtenkompas, het online klachtenforum van de Consumentenbond, staat het bedrijf steevast bovenaan met het meeste aantal klachten.'. In 2018 was PostNL lijstaanvoerder met ruim 4600 klachten. Klagers zijn vooral ontevreden omdat hun pakketje zoek raakte of niet bezorgd.

PostNL - Berichten Faceboo

Klacht POSTNL: (Niet) PostNL! Klachtenkompa

Klachten worden daar verzameld en regelmatig is er contact tussen de verkoper en PostNL (of welke bezorgdienst dan ook) waarbij de klachten op managementniveau besproken worden. Wellicht is dat een insteek om de klacht bespreekbaar te maken. Één klacht doet dan niet zo veel, maar mochten er meer klachten komen (en die hebt u) dan is dat een reden voor PostNL om wel actie te ondernemen Ik heb een klacht over de bezorger, waar dien ik die in? Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je bezorger. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat de bezorger: te laat (of te vroeg) was. geen 'niet-thuis kaartje' heeft achtergelaten. niet heeft aangebeld terwijl je wel thuis was. je pakket op een onveilige plek heeft achtergelaten PostNL. 99,158 likes · 1,394 talking about this · 53 were here. Wel, deze eindklant is heel ontevreden nadat jullie mijn zending al dagen achter houden, vandaag beloven te brengen tussen 16u30 en 20u30 om nu te proberen tegen 22u. Facebook Inc.. Bijna verdubbeling in klachten PostNL. Pakketbezorger van PostNL aan het werk / ANP. Er zijn veel meer klachten bij de Consumentenbond binnengekomen over de pakketbezorging van PostNL. Waren er in 2017 nog 1374 klachten, staat de teller nu al op 2031. En dat terwijl het jaar nog niet eens voorbij is

Klacht POSTNL: Op Post

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren of een PostNL-punt bij jou in de buurt. Het kan ook zijn dat je pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot. In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hierboven in Hallo, ik ben Daan, de digitale assistent van PostNL. Vraag aan mij wanneer je pakket wordt bezorgd. Of waar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie of brievenbus is. Ik help je graag verder De Peiling: Duizenden klachten over pakketbezorging door PostNL. 26 maart 2019, 17.00 uur · Aangepast 26 maart 2019, 17.29 uur · Foto: AN

De Consumentenbond krijgt steeds meer klachten over het bezorgen van pakketjes door PostNL. De bond denkt dat het aantal klachten dit jaar verdubbelt ten opzichte van vorig jaar Mijn Klacht: Op 16 juli 2021 2 pakketjes verstuurd naar Turnhout Belgie door vergissing van de verkoopster maar 1 pakketje met track and trace verzonden en die is ontvangen het andere pakket zonder tr. And tr. En zonder afz Is niet terug te vinden. Dit is het de bar code UB782393737NLen adres vredestraat79 2300 turnhout Belgie ik hoop dat u mij.

PostNL is het daar niet mee eens. Het bedrijf zegt wel degelijk klachten van ontvangers serieus te nemen. Het bedrijf wijst er ook op dat er afgelopen jaar meer dan 250 miljoen pakketten zijn bezorgd DEN HAAG (ANP) - Bij de Consumentenbond komen steeds meer klachten binnen over de pakketbezorging van PostNL. De consumentenorganisatie verwacht dit jaar een verdubbeling van het aantal meldingen Bij de Consumentenbond komen steeds meer klachten binnen over de pakketbezorging van PostNL. De consumentenorganisatie verwacht dit jaar een verdubbeling van het aantal meldingen. Vorig jaar ontving de bond 1374 klachten op het Klachtenkompas, nu staat de teller op 2031, met nog ruim drie maanden te gaan De meeste klachten komen binnen over PostNL en DHL en gaan over zoekgeraakte of te laat geleverde pakketten. De afgelopen zeven dagen is er respectievelijk 141 en 68 keer over geklaagd

Marmot Lobo Skort (New Desert Khaki) WandelrokExota frisdrank Pompelmoes 300 ml

Beste PostNL, dan zou ik willen klacht neerleggen tegen deze pakjesman want hij liegt! Twitter. Facebook. Ontvang elke week onze nieuwsbrief. Ik registreer me . 02 542 32 32 Alle contactgegevens Ma tot vr 9-12.30u / 13-17u (vr tot 16u) Magazines Mobiele applicaties Word lid. Doe mee met ons. Verstuur een klacht PostNL bekijkt klacht 90-jarige Etten-Leurse bezwaarmaker. ETTEN-LEUR - PostNL kan de oudere bewoners van de flats bij de Egelantier in Etten-Leur nog geen uitsluitsel geven over terugplaatsing. PostNL België levert enkel zendingen die verzonden zijn met een Track & Trace-code. Pakketten zonder code worden in België niet door PostNL België afgeleverd maar door bpost. Ik raad u aan de verzender van uw bestelling te contacteren voor meer informatie indien de zending te lang onderweg is Blijkbaar zijn DHL en PostNL niet (genoeg) op deze pieken ingespeeld. PostNL laat weten dat ze normaal 700.000 pakketjes op een dag bezorgen. Nu zijn het er meer dan het dubbele

PostNL reviews Lees klantreviews over www

De bezorging van een deel van de examens van twaalf Nederlandse scholen is vertraagd. Ook worden examens vermist. Het gaat om ingevulde examenformulieren die op weg waren naar de tweede corrector Welke gegevens en waarom? Om ervoor te zorgen dat jouw gesprek met een van onze medewerkers soepel verloopt, stelt onze digitale collega Sam je - wanneer je kiest om te bellen of chatten - alvast wat vragen. De antwoorden die jij geeft, zet hij automatisch in het systeem van onze klantenservice Hoe neem je contact op met PostNL klantenservice. Heb je een vraag, klacht of opmerking? Neem dan contact op met de klantenservice van PostNL. Dit kan eenvoudig door te bellen naar 088 225 5555. De klantenservice is bereikbaar Werkdagen van 8.30 - 20.00 uur | Zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.. Je kan ook contact opnemen via social media PostNL zegt in een reactie dat je die 8800 klachten moet afzetten tegen bijvoorbeeld 1,7 miljoen bezorgde pakketjes per dag en - vlak voor Kerst - 14 miljoen kerstkaarten die PostNL per dag bezorgde

Klachten. Kies hieronder het onderwerp waarover je contact wil opnemen. facebook whatsapp twitter. 6.262 kudos. Postnl doet adrem. We zagen je door! 27 mei 2021 170.200 (2 views vandaag) postnl post twitter whiskey whisky controle NMa wijst klacht Sandd tegen PostNL af 22 mei 2012 08:27 22-05-12 08:27 Laatste update: 22 mei 2012 08:50 Update: 22-05-12 08:50 Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via. PostNL wil in samenspraak met de ontvanger vaker pakjes achterlaten rondom het huis. Maar dat brengt de nodige risico's met zich mee. 'Leg maar onder de carport': PostNL gaat pakjes rondom huis. Connect with your favorite people. Continue. Keep me signed i

De klacht Ik heb bericht via Royal mail dat mijn pakketje verder verzorgt wordt door post.nl. Mijn pakketje, 2 muzieksingles wordt al sinds 06-07 vastgehouden bij bva imec. Ik heb talloze mails daar naartoe gestuurd maar deze arrogante lieden reageren niet. Ik vind dat dit aan de kaak gesteld moet worden PostNL klacht indienen. Posted on June 23, 2014 by mispunt. Omdat mijn buren en ikzelf regelmatig post van anderen in de bus krijgen, vond ik het weer eens tijd voor een klacht. Nu snap ik ook wel dat dat niet echt iets uithaalt. De laatste keer was het een kwestie van een excuusbrief, die overigens ook weer bij een van mijn buren in de bus. Geboden Oplossing: Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend. uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost. Post.NL lost zijn klachten op door lang genoeg te wachten en dan ervan uit te gaan dat het onderhand wel is opgelost Heb je een e-mail uit naam van PostNL ontvangen waarin staat dat het bedrijf geprobeerd heeft om een pakket bij je af te leveren? Laat je niet misleiden! Het is een vals bericht. Volgens de mail is je adres dat bij het postbedrijf genoteerd staat een niet bestaand adres. Daarom is je pakket zogenaamd nog niet geleverd PostNL duikt weg voor klachten. Begin september ontvang ik het verzoek van een PostNL-klant om ondersteuning te verlenen bij een klacht. Het betreft een woonwinkel die ondermeer bestellingen via hun webshop naar klanten stuurt. Tafels, stoelen, kastjes etc. De klacht is dat er meerdere keren schade tijdens het transport is ontstaan, waardoor.

Klacht POSTNL: Slechte service Klachtenkompa

@PostNL @DeMeesterSjef Als de afzender niet vermeld staat in Track & Trace, kan ik dit verder ook niet nakijken. Als het pakket op een PostNL punt is en het wordt niet binnen 7 dagen opgehaald, gaat het automatisch retour. Hopelijk staat er op het pakket zelf wel een retouradres PostNL heeft nu eenmaal ongeveer heel Nederland als klant, en dat zorgt ervoor dat er weleens wat mis gaat. En waar iets mis gaat, daar zullen klachten zijn. Soraya besloot op Facebook haar klachten te droppen over de postbezorger die haar huisje voorbij is gereden

Pinewood Finnveden Fleece Jacket (Brown) Vest

Hebt u een klacht? Laat uw klacht oplossen door webcare. Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen Klachten willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Bekijk hoe u een klacht kunt indienen en hoe we ermee aan de slag gaan. Een klacht indienen via telefoon, chat of kantoor - IN De brievenbussen van PostNL zijn in heel Nederland terug te vinden in zowel woonwijken als industriegebieden. Om een dichtbij gelegen brievenbus van PostNL te vinden kunt u gebruik maken van de locatiewijzer van PostNL. Houd wel rekening met de vereiste afmetingen en gewicht voor brievenbuspost. Inhoud. PostNL brievenbussen; Brievenbus zoeke Het laatste nieuws het eerst op NU.nl. Bij vragen of klachten kunt u contact opnemen met NU.nl via contact@nu.nl.We streven ernaar om vragen of klachten uiterlijk binnen 10 werkdagen te behandelen • Klachtenformulier: voor een klacht of probleem willen wij je verwijzen naar ons online klachtenformulier. Binnen twee werkdagen kun je van ons een reactie verwachten. • Facebook: voor een snel antwoord op je vragen kun je op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 19.00 uur terecht op onze Facebookpagina

Jack Wolfskin Dames Rocky Point Parka (Midnight Blue

Anouk Fransen - Nou mijn klacht: PostNL Extra - Faceboo

Klachten bij een te trage schildklier. Een niet goed werkende schildklier geeft zowel lichamelijke als psychische klachten. De hier vermelde klachten bij een te traag werkende schildklier (hypothyreoïdie) hoeven niet allemaal en niet tegelijk voor te komen Pagina permanent niet beschikbaar. Er is geen website actief voor de door u ingevulde domeinnaam. ( www.post.nl Nieuws en video's over PostNL. Betrouwbaar, gratis en snel op NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland

Klacht PostNL! klacht over bezorging - KLACHT

PostNL Groep A 2020 - 2022 Nieuws. 11-12-2020 Nieuwe tekst CAO PostNL 2020-2022; 29-11-2020 Principeakkoord CAO PostNL 2020-2022; 28-05-2020 Wijziging tekst CAO PostNL 2019-2020; 09-04-2019 Nieuwe tekst CAO PostNL 2019-2020; 24-01-2019 Principeakkoord CAO PostNL 2019-2020; 04-01-2018 Nieuwe tekst CAO PostNL 2017-2018; 17-10-2017 Principeakkoord CAO PostNL 2017-201

Marmot Flashpoint Half-Zip (Bright Berry) Polartec 1/2 ZipMarmot Ginny Skirt (Dark Charcoal) Wandelrok